Free Digi/Gratis Diggisar Maj månad

  Varsågoda!
Här får ni två stycken diggisar ↓



OBS!
Ligger endast kvar som GRATIS/FOR FREE
till och med fredagen den 31/5-2024

Och du!!!
Tagga gärna
👉 #petramariaskapar 👈
om pysslar något med diggisarna.



Att ladda ner...

Från dator
Så här gör ni
Klicka på bilden så får ni upp den i ett nytt fönster.
Sedan högerklickar ni bilden och sparar den.
Sedan är det bara att skriva ut och färglägga.

Från Mobil Surfplatta
Så här gör ni
Håll inne fingret på bilden länge.
Bläddra ner.
Spara i bilder.
Sedan är det bara att skriva ut och färglägga.

OBS! OBS! OBS!
Tyvärr verkar det inte gå så bra att
ladda ner från mobil/surfplatta.
Maila mig till
pmr-66@hotmail.com
så mailar jag dig gratis-diggisen.
(OBS! jag mailar när jag hinner)
___________________

Instagram
Nu finns jag även >>här<< på Instagram<
under namnet petramariaskapar
_______________________
Diggisen är tidsbegränsad så passa på att spara den!

Kommentarer