Färgläggningsträff och Tips ❤️

 Tjohej på er alla pysslare!
I lördags hade jag och Lena färgläggningsträff i KiAs Butik som ligger i Bräkne-Hoby för ett gäng störtsköna tjejer. Så otroligt trevlig och mysigt. Dock gick tiden alldeles för fort. Ja, så går det när man har roligt. Strålande väder och bakverk delux som Lena bakat. Här nedan kommer "lite" bilder och tips.
Visade lite färgläggningstips med Polychromos och Promarkers.
______________________



Och den inbjudande entrédörren till KiAs Butik.
Där inne visade det sig vara en enormt stor och charmig lokal där man kände pyssel-kärlek i varenda vrå och massor av Scrapbooking-material samt pysselsaker. Vi blev varmt välkomnade av gulliga Kristin (Kia) som jag haft kontakt med flera gånger under årens lopp. På Skogstokiga-tiden 😃. Så kul att äntligen få träffa henne 💕.
_________________________

KiAs klippark med dessa fantastiska grodor hittar du >>HÄR<<
_______________________



Billigare kan det knappast bli.
_______________________



De här färgerna använder jag när jag färglägger ansikte med Promarkers-pennor.
Billiga Promarkers-pennor finns  >>HÄR hos Artistica<< för 36kr/st.
Även Brush-markers (penselspets) för 41kr/st
___________________________________
 



Här ovan finns tre bilder av papper jag använder till båda Markers-pennor (Promarkers Copics mm) och Polychromos-pennor. 
Länkar där du kan köpa block och papper 👇


Färgerna i bilden ovan använder jag när jag färglägger ansikte med Polychromos-pennor. >>Här hos Artistica finns de för 24kr/st<<
____________________________________

Blender till Polychromos finns att köpa >>HÄR<<.
___________________


 Perfekt papper att färglägga med Polychromospennor samt att skriva ut klipparken i färg på. Pappret hittar du >>HÄR<<.
__________________________



Kommentarer