Stamping Buddy Pro >>

 Alltså...
...jag vet inte hur jag har klarat mig i alla år utan en sån här. En Stamping Buddy Pro från Nellie´s Choice. Man kan stämpla flera gånger på samma ställe, ända tills linjerna tydliga, skarpa och alldeles perfekta 👌. Det finns även magneter med som håller pappret på plats.
Så tipset från mig är... köp en 😊

Finns att köpa billigt hos >> Engströms Artstudio för 249kr
Sedan säljs de på andra ställen men då blir de betydligt dyrare.


Den här☝fick jag av Lena som en tidig julklapp och den är flitigt använd sedan dess.
Lena har hängt med mig ända från början, då jag startade "Skogstokiga Design" (2008) och nu fortsätter vi tillsammans sedan augusti 2023 med "Petra Maria Skapar". Och lite kul är det, för förkortningen blir "PMS" *ler* och vem glömmer det liksom *fniss*.

💚PMS it is. Fun Funky and Fresh 💚

Ett fåtal nya stämplar är på väg in i lager.
Du kommer att hitta dem HÄR>>

Även sidan med diggisar är uppdaterad
och du  hittar diggisarna HÄR>>

Kommentarer

  1. Köpte denna oxå hos Engströms som julklapp till mig själv!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är verkligen en perfekt julklapp 💙

      Radera

Skicka en kommentar