Utklippta diggisar och pappersförvaring>>

Här kommer en hälsning från en supervarmt och soligt Skåne.

Här har jag förberett och klipp ut några diggisar så att jag kan färglägga dem. Använt siluettsax som jag köpte på Panduro för några år sedan. Tyvärr finns den inte längre i lager hos Panduro, men Googla siluettsax så hittar du säkert en att köpa från ett annat ställe, som passar dig.

De digitala motiven finns att köpa >>HÄR<<. Dock kan några av motiven nedan vara bonus-diggisar som följer med vid köp. Bonus-diggisarna går också att köpa separat.






Pappersförvaring
Fick tips av min kära pysselkompis Lena att köpa >>dessa lådor<< från Clas Ohlson. Frysförvaring i storlek M ska det vara, då passar det perfekt till scrapbooking-papper 12x12". Jag köpte tre lådor men inser att jag behöver några till *ler*.


 

Kommentarer