Sötfis

 Godis är gott 😋
Här visar jag en av de nya diggisarna som jag färglagt. En riktig liten sötfis som äter lakritskonfekt och du hittar den här i bloggen under fliken diggisar. Finns med i digi-kittet "Digi Blandad Mix 2023".

Det är ju så tillfredställande att rada upp pennor i färgskala när man använder dem. Jag förvarar pennorna i plastpåsar eller plastlådor för att de ska hålla längre. En del av Promarkers-pennorna är nog 10-12år och de funkar ännu. I och med att jag ofta färglägger stora ytor behöver jag pennor med bred spets i ena änden. Annars finns även Promarkers Brush som har som en pensel i ena änden och smal spets i den andra. En annan favorit att färglägga med är Faber Castell Polychomos-pennor men de presenterar jag närmare en annan dag.

Fortsatt härlig dag!
Pysselkramar
Petra Maria

Kommentarer