Julkort i Beige och Petrol med Nya papper

💙Hejsan hoppsan på er alla besökare💙
Här kommer ytterligare ett julkort från mig med ett par av diggisarna som är med i "Digi Jul Mixat Nr.1". Motivet är färglagd med Promarkers- och Spectrum Noir-pennor. Texten "God Jul och Gott Nytt År" är en bonusdiggis som följer med när du köper jul-kittet. Petrolblått och beige/brunt är ju så snyggt ihop.


Dymo
Jag klarar mig inte utan Dymo när jag skapar. Perfekt att skapa en text-remsa med cool effekt. På julkortet här ovan behövde jag en text där det stod "Tomten". Och vips så var det fixat 😉😀 Jag har köpt min Dymo på Clas Ohlsson.

Papper
Nyhet är att jag och Lena har tryckt upp scrapbooking-papper till oss själva för eget bruk. PÃ¥ sÃ¥ vis fÃ¥r vi exakt vilka papper vi vill ha. Detta för att vÃ¥ra kort och alster ska bli sÃ¥ unikt som möjligt. SÃ¥ ni kommer att fÃ¥ se en massa alster med nya fräscha papper.

OBS!!!
Imorgon kommer en gratis diggis (digi for free) här i bloggen!

Fortsatt härlig dag!
Glada pysselhälsningar
Petra Maria

Kommentarer