Födelsedag och Promarkers

 Idag är det min födelsedag 🎈😃

Ja, jag är ju tvungen att tala om att det är min födelsedag.
Varför då då? Jo, för i förrgår landade det här grattiskortet i
brevlådan från bästa Lena 😍.
Gissa om jag blev glatt överraskad.

De digitala motiven hittar ni här>>
De mönstrade pappren, etiketterna och texterna
har jag designat och de hittar ni här>>
hos Malin på Pysseltagen.



Jippie!!!
En laddning Promarkers-pennor från PenStore
landade även i brevlådan i förrgår. Ja, ni ser ju vilka nyanser jag
behövde fylla på *fniss*. Gröna, blåa och massor av grå nyanser
i varma toner. Gillar de varma toner Promarkers har.
Så nu ska här färgläggas diggisar.

Samtidigt håller jag på med
"Bagare- och Kock Kittet"
som snart dyker upp här>>.

Imorgon får ni en bild med gratis diggisar
Ha det bäst så länge så ses vi imorgon
Petra Maria

Kommentarer